Vijesti iz županija


Izaberite vijesti iz županija

Dubrovačko-neretvanska

Istarska

Karlovačka

Koprivničko-križevačka

Krapinsko-zagorska

Ličko-senjska

Međimurska

Osječko-baranjska

Požeško-slavonska

Primorsko-goranska

Sisačko-moslavačka

Splitsko-dalmatinska

Šibensko-kninska

Varaždinska

Virovitičko-podravska

Vukovarsko-srijemska

Zadarska

Zagrebačka i Grad Zagreb

Bjelovarsko-bilogorska

Brodsko-posavska


Kontakti


Info telefon : 01 6444 000
Telefon : +385 1 6126 000
Fax : + 385 1 6126 038 
e-mail : hzz@hzz.hr


Linkovi na kontakte Regionalnih i Područnih ureda:
Kontakti Regionalnih/Područnih ureda

Početna  >  Projekti Zavoda  >  Završeni projekti  >  IPA  >  Mladi na tržištu rada -program darovnica  >  YIBE – Mladi u poslu i poduzetništvu
Zadnja izmjena: 08.01.2014.

YIBE – Mladi u poslu i poduzetništvu

Naziv projekta: YIBE – Mladi u poslu i poduzetništvu
Naziv programa: IPA IV – Mladi na tržištu rada
Nositelj: HZZ Područni ured Varaždin
Partner(i): HZZ Područni ured Čakovec, Razvojna agencija sjever – DAN, Regionalna razvojna agencija Međimurje – REDEA
Vrijednost: 130.339,74 €
Trajanje: 12 mjeseci
Ciljana skupina:  Nezaposlene mlade osobe od 15 do 24 godine ili u slučaju diplomanata do 29 godina, a koji su dugotrajno nezaposleni ili bez radnog iskustva

Cilj projekta:
Razvoj novih prilagođenih metoda rada koje će smanjiti nezaposlenost mladih osoba na regionalnom tržištu rada. Također, cilj projekta je osigurati potrebna znanja i vještine mladim nezaposlenim osobama iz Međimurske i Varaždinske županije za buduće (samo)zapošljavanje, kao i uspostaviti poslovnu start-up mrežu potpore namijenjenu mladim nezaposlenim osobama.
 
Ključni rezultati projekta:
1. Provedene pred-radnje za poduzetničku edukaciju: (a) Provedena selekcija pripadnika ciljane skupine, (b) Sastavljen kurikulum za tri modularne radionica
2. Pripadnici ciljne skupine stekli su potrebna znanja i vještine kroz tri modula poduzetničke edukacije ( Modul 1.: Poduzetnički pothvat i poduzetničko okruženje
Modul 2.: Poslovno planiranje i financiranje, Modul 3.: Marketing i izgradnja „branda“)
3. 10% najboljih polaznika edukacije prošlo je poduzetničku praksu u trajanju od mjesec dana
4. Uspostavljena poslovna start up mreža 
5. Osmišljena i implementirana promotivna kampanja