Vijesti iz županija


Izaberite vijesti iz županija

Dubrovačko-neretvanska

Istarska

Karlovačka

Koprivničko-križevačka

Krapinsko-zagorska

Ličko-senjska

Međimurska

Osječko-baranjska

Požeško-slavonska

Primorsko-goranska

Sisačko-moslavačka

Splitsko-dalmatinska

Šibensko-kninska

Varaždinska

Virovitičko-podravska

Vukovarsko-srijemska

Zadarska

Zagrebačka i Grad Zagreb

Bjelovarsko-bilogorska

Brodsko-posavska


Kontakti


Info telefon : 01 6444 000
Telefon : +385 1 6126 000
Fax : + 385 1 6126 038 
e-mail : hzz@hzz.hr


Linkovi na kontakte Regionalnih i Područnih ureda:
Kontakti Regionalnih/Područnih ureda

Početna  >  Projekti Zavoda  >  Završeni projekti  >  IPA  >  Razvoj društvenih mreža u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje
Zadnja izmjena: 05.02.2016.

Razvoj društvenih mreža u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje


Hrvatski zavod za zapošljavanje 30. lipnja 2014. godine započeo je provedbu projekta „Razvoj društvenih mreža u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje“. Radi se o twinning light projektu koji se provodi u sklopu IV komponente Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA) „Razvoj ljudskih potencijala“.
 
Opći cilj projekta je unaprijediti kvalitetu, učinkovitost i djelotvornost Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u pružanju usluga klijentima.

Svrha projekta je daljnji razvoj postojećih profila HZZ-a na društvenim mrežama te njihova integracija u usluge HZZ-a kako bi se povećali kapaciteti u komunikaciji s klijentima.
 
Ukupna vrijednost projekta je 240.000 eura, a provodit će se 8 mjeseci.
 
Projekt je temeljen na tri glavna rezultata koja se kroz provedbu moraju postići:
 

Rezultat 1: Usluge koje HZZ pruža kroz postojeće profile na društvenim mrežama analizirane i postavljen okvir za buduće unaprijeđeno upravljanje društvenim mrežama
 
U sklopu aktivnosti povezanih s ostvarenjem ovog rezultata provest će se sveobuhvatna analiza svih aktivnosti HZZ-a na društvenim mrežama te će se kroz alat net sentiment analysis procijeniti opći dojam korisnika o HZZ-u i uslugama koje su korisnicima dostupne preko društvenih mreža. Temeljem analize izradit će se preporuke za budući razvoj koje će sadržavati sadržajna i tehnička rješenja za nadogradnju i unaprjeđenje postojećeg sustava pružanja informacija i usluga preko servisa društvenih mreža, a uključit će i primjere dobre prakse europskih zemalja u ovom području.
 
Kako bi se zaposlenicima HZZ-a lakše prenijelo relevantno znanje i vještine potrebne za upravljanje društvenim mrežama, izradit će se upute za operativno upravljanje društvenim mrežama s posebnim naglaskom na pravilima i savjetima za on-line komunikaciju. Ovaj dokument služit će zaposlenicima HZZ-a kao svojevrstan priručnik za svakodnevno održavanje i postavljanje sadržaja, ali i komunikaciju s klijentima preko društvenih mreža.
 

Rezultat 2: Ojačani kapaciteti zaposlenika HZZ-a u upravljanju sadržajem i komunikaciji preko društvenih mreža 
 
Kako bi se kapaciteti zaposlenika HZZ-a koji rade na informiranju, savjetovanju i komunikaciji s klijentima osnažili, kroz projekt će se razviti trening program s popratnim materijalima. Treninzi će se održati u formi radionice s naglaskom na praktičnim vježbama na računalu. Glavne teme koje će se trening programom obuhvatiti su: načini on-line komunikacije, mogućnosti pružanja informacija o uslugama HZZ-a alternativnim komunikacijskim kanalima, tehnički aspekti korištenja društvenih mreža i microblogging servisa te će se obraditi i primjeri dobrih praksi drugih EU zemalja.
 
U cilju stvaranja jedinstvene strategije prisutnosti HZZ-a na društvenim mrežama te kako bi se uspostavilo sveobuhvatno i učinkovito upravljanje komunikacijom preko interneta, razradit će se uloga i zaduženja suradnika za upravljanje profilima na društvenim mrežama (on-line community manager).  
 

Rezultat 3: Provedena javne kampanja sa svrhom promicanja novih usluga koje će HZZ pružati preko društvenih mreža i servisa za microbblogging
 
Kako bi se prisutnost HZZ-a na društvenim mrežama učinila vidljivijom i predstavile usluge koje HZZ pruža klijentima preko društvenih mreža, izradit će se jedinstveni promocijski plan te će se organizirati više manjih promotivnih događanja. S unaprijeđenim profilima HZZ-a na društvenim mrežama upoznat će se zaposlenici HZZ-a, ključni dionici na tržištu rada, ali i šira javnost.
 
Ovaj twinning light projekt provodi Hrvatski zavod za zapošljavanje u partnerstvu s predstavnicima talijanske administracije, CSI-Piemonte i Italia Lavoro S.p.A.