Vijesti iz županija


Izaberite vijesti iz županija

Dubrovačko-neretvanska

Istarska

Karlovačka

Koprivničko-križevačka

Krapinsko-zagorska

Ličko-senjska

Međimurska

Osječko-baranjska

Požeško-slavonska

Primorsko-goranska

Sisačko-moslavačka

Splitsko-dalmatinska

Šibensko-kninska

Varaždinska

Virovitičko-podravska

Vukovarsko-srijemska

Zadarska

Zagrebačka i Grad Zagreb

Bjelovarsko-bilogorska

Brodsko-posavska


Kontakti


Info telefon : 01 6444 000
Telefon : +385 1 6126 000
Fax : + 385 1 6126 038 
e-mail : hzz@hzz.hr


Linkovi na kontakte Regionalnih i Područnih ureda:
Kontakti Regionalnih/Područnih ureda

Početna  >  Novosti  >  Vijesti  >  U Karlovcu se otvara 12. CISOK
Zadnja izmjena: 04.09.2017.

U Karlovcu se otvara 12. CISOK



 U petak 25. kolovoza 2017.,  ministar rada i mirovinskoga sustava mr.sc. Marko Pavić otvorit će prvi Centar za informiranje i savjetovanje o karijeri u Karlovcu, koji je ujedno i 12. takav centar u Hrvatskoj.

Karlovac će se tako pridružiti Dubrovniku, Koprivnici, Osijeku, Slavonskom Brodu, Splitu, Šibeniku, Varaždinu, Vukovaru, Zadru i Zagrebu u kojem djeluju dva centra.

Cjeloživotno profesionalno usmjeravanje sastavni je dio suvremenih sustava obrazovanja i zapošljavanja te instrument za usklađivanje potreba tržišta rada s obrazovnom ponudom. Prema smjernicama Europske komisije i Rezolucijama Vijeća Europske unije o profesionalnom usmjeravanju iz 2004., 2008. te smjernicama Europske mreže politika cjeloživotnog profesionalnog usmjeravanja (ELGPN) iz 2013. godine, naglašava se kako „Svim građanima EU treba omogućiti dostupnost usluga cjeloživotnog profesionalnog usmjeravanja u svim razdobljima života; dužnost je država članica urediti sustav kojim će se to omogućiti“.

CISOK centri uspostavljeni su kako bi omogućili dostupnost usluga cjeloživotnog profesionalnog usmjeravanja svim zainteresiranim skupinama građana, posebno mladima (učenicima i studentima), ali i svima ostalima koji razmišljaju o razvoju i/ili promjeni karijere.

Usluge CISOK centara uključuju pružanje informacija i savjeta o mogućnostima zapošljavanja, samozapošljavanja, stanju i prognozama budućih potreba tržišta rada, zanimanjima i potrebnim kompetencijama, mjerama aktivne politike zapošljavanja, mogućnostima obrazovanja u srednjoj školi, visokom školstvu, obrazovanju odraslih, mogućnostima stipendiranja i kreditiranja i dr.  U razdoblju od otvaranja prvih osam Centara u srpnju/kolovozu 2013., do kraja srpnja 2017. u Centrima je pruženo ukupno 189.533 neposrednih usluga profesionalnog informiranja i savjetovanja o karijeri.

Korisnici Centara su učenici osnovnih i srednjih škola, studenti, nezaposlene osobe, zaposlene osobe koje razmišljaju o promjeni posla ili karijere, poslodavci, roditelji, djelatnici škola, savjetnici za profesionalno usmjeravanje te svi ostali zainteresirani za razvoj karijere.
CISOK redovito provodi mjerenje zadovoljstva korisnika uslugama CISOK-a te je od ukupnog broja korisnika koji su popunili upitnik o zadovoljstvu pruženim uslugama (77.842 korisnika), njih 95,6% je zadovoljno/vrlo zadovoljno dobivenim uslugama Centra.

CISOK centri prepoznati su i kao središnja mjesta za identifikaciju i aktivaciju NEET skupine, uključujući definiranje oblika suradnje i odgovornosti pojedinih partnera, kao i kreiranje mjera prevencije.

Model CISOK-a prepoznat je od strane Europske komisije i relevantnih EU organizacija kao jedan od najboljih primjera dobre prakse; predstavljen je na mnogim međunarodnim stručnim skupovima, uključujući Program uzajamnog učenja (MLP) EU mreže javnih službi za zapošljavanje, skupove Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD), Međunarodni centar za razvoj karijere i javne politike (ICCDPP) te Europski centar za razvoj strukovnog obrazovanja (CEDEFOP).