Veličina fonta
Sivi ton
Kontrast
Disleksija

Varaždinska županija

Predstojnica PU Varaždin sudjelovala na panelu u sklopu 2. konferencije „Žene i poduzetništvo u Varaždinskoj županiji“

8. ožujka 2024.

 zene-poduzetnice-konferencija027

Povodom Međunarodnog dana žena u Županijskoj palači u četvrtak 7.3.2024. održana je druga po redu Konferencija „Žene i poduzetništvo u Varaždinskoj županiji“.

U prvom panelu „Financiranje žena poduzetnica – bespovratna sredstva, poticaji, sufinanciranje kamata – razvoj start-up okruženja, zeleno i digitalno“ sudjelovali su predsjednik Obrtničke komore Varaždinske županije Igor Šoković, predstojnica Područnog ureda Varaždin HZZ-a Branka Šaško, voditeljica Odjela za male i srednje poduzetnike HAMAG-BICRO Sabina Cvitan i direktorica sektora kreditiranja HBOR-a Suzana Laušin-Katanec.

Gospođa Šaško

Branka Šaško kazala je kako se u Varaždinskoj županiji bilježi jako mali broj nezaposlenih osoba.

"U prošloj godini imali smo 2245 nezaposlenih osoba prosječno mjesečno, a od tog broja 53 posto su žene. Naša županija ima jednu od najnižih stopa nezaposlenosti u Hrvatskoj koja je u protekloj godini prosječno iznosila 3,1 posto, a manju stopu od nas imaju jedino Istarska županija i Grad Zagreb. Na ovom području se zaista puno radi, gospodarstvo se razvija, žene se zapošljavaju iako ih je nešto više u evidenciji nezaposlenih u odnosu na muškarce. No, to je razumljivo jer žene osim posla imaju čitav niz drugih aktivnosti koje moraju obavljati, od kućanskih poslova, brige za djecu i starijim članovima kućanstva, a nekim je problem i prijevoz" – naglasila je Šaško te navela kako vjeruje da ne postoje ograničenja koja bi utjecala na podjednako zapošljavale žena i muškaraca.

Gospođa Šaško istaknula je i značaj mjera aktivne politike zapošljavanja - "Mjera samozapošljavanja je uvijek aktualna u našoj županiji. Samo protekle godine tu je mjeru iskoristilo 210 osoba, od kojih 85 žena. Žene najčešće otvaraju uslužne djelatnosti, najviše frizerske salone, djelatnosti vezane za njegu tijela, masaže, njega noktiju, ali i servise za čišćenje. No, puno se žena uključuje i u djelatnosti digitalnog marketinga, promocije i reklame" – kazala je Šaško.