S ciljem unapređenja usluga koje pruža korisnicima, HZZ kontinuirano revidira kako kratkoročne tako i dugoročne poslovne ciljeve i priprema strategiju poslovanja. U procesu revidiranja ciljeva analizira se stanje na tržištu rada, stanje unutar organizacije te vanjsko okruženje.
Rezultati analize
Ključne sile koje mijenjaju tržište rada
Misija Zavoda
Misija Zavoda je razvijati potencijale tržišta rada i biti partner u karijerama, osiguranju potrebne radne snage i prava za vrijeme nezaposlenosti, s ciljem postizanja pune zaposlenosti.
Vizija Zavoda
Hrvatski zavod za zapošljavanje želi biti vodeći dionik u razvoju hrvatskog tržišta rada, posebice u području posredovanja pri zapošljavanju kako bi se postigla bolja usklađenost ponude i potražnje u cilju ostvarivanja pune zaposlenosti.
Vrijednosti Zavoda
HZZ stremi ka tome da bude otvoren, dostupan, stručan i usmjeren korisnicima, da gradi povjerenje korisnika i pritom posebno pazi na socijalnu uključivost i osjetljivost.
Strategija poslovanja Zavoda temelji se na sljedećim strateškim odrednicama:
Korisnički ciljevi
- pristupačnije online obrazovanje
- bolja suradnja s mikro, malim i srednjim poduzetnicima
- veća razina personalizacije i usluga za mlade i najugroženije
- povećanje vidljivosti i učinka usluga Zavoda

Realizacija razvojnih ciljeva
- dodatni razvoj kompetencija savjetnika i rukovoditelja
- digitalizacija poslovanja
- razvoj kompetencija za produkciju i komunikaciju digitalnih sadržaja


Realizacija razvojnih ciljeva
- izrada tematskih portala za razvoj tržišta
- jačanje procesa strateškog upravljanja Zavodom
- unapređenje kapilarnog rada mreže CISOK centara
- podizanje sinergije s partnerima te ubrzanje digitalne transformacije (projekt VeleBIT kojem je svrha pripremiti Zavod za sudjelovanje na tržištu rada koje oblikuje Četvrta industrijska revolucija)

Realizacija razvojnih ciljeva
- aktivno i odgovorno upravljanje imovinom Zavoda
- osiguravanje učinkovitog financiranja iz sredstava RH i EU fondova.
Investirajući u razvoj Zavoda i zaposlenosti podižemo kompetencije, uvodimo digitalne tehnologije te uspostavljamo digitalne i integrirane procese kako bi se korisnicima pružile kvalitetne usluge u skladu s pravilnicima i regulativama.